نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

چهره ی یک ایرانی

سینا تمدن معاون اول رئیس بخش کاربردهای شرکت اپل است و مستقیما به استیو جابز گزارش می دهد. این ایرانی 51 ساله در سپتامبر 1997 به اپل پیوست.

سینا تمدن در وسط تصویر

مجله "فورچون" تصاویری از 11 مدیر پشت صحنه اپل را منتشر کرده است که مستقیما با استیو جابز همکاری می کنند. این مجله با انتشار این تصاویر قصد دارد گمانه زنی هایی را در خصوص انتخاب بهترین چهره ای که می تواند جانشین رئیس اپل شود آغاز کند.

براساس گزارش macitynet، مجله "فورچون" با این اقدام امکان یک دیدار را با 11 مدیر ارشد اپل فراهم کرده است. در حقیقت اپل از معدود شرکتهایی است که کاربران دنیای فناوری، کمتر با چهره و نام مدیران ارشد آن آشنا هستند به طوریکه مدیران ارشد اپل همواره پشت چهره دنیای دیکتاتوری استیو جابز پنهان مانده اند و رئیس اپل تنها کسی است که همیشه در انظار ظاهر می شود و محصولات و تازه های این شرکت را معرفی می کند.




در پایان این گزارش، مجله فورچون به این سوأل پاسخ نمی دهد که سرانجام جانشین جابز کدامیک از این 11 مدیر ارشد است و انتخاب و گمانه زنی را به عهده خواننده گذاشته است.




Sina Tamaddon. Senior vice president, applications. Another non-native born American  (he's Iranian), and yet another veteran of NeXT, Tamaddon, 50, came to Apple with Jobs' return in September 1997. Although he's held several top positions at Apple – including vice president and general manager of the Newton Group – and reports directly to Jobs, Tamaddon probably has a lower profile than anybody else on the executive team. He's the only member without a bio on Apple's official web page, and as this went to press, the question "Where did Sina Tamaddon go to school" had still not elicited any replies on WikiAnswers

.

سینا تمدن، معاون ارشد در بخش برنامه‌ها. یکی دیگر از غیربومی‌های امریکایی (او ایرانی‌ست)، و یکی از کهنه‌کاران NeXT، تمدن ۵۰ ساله، در زمان بازگشت دوباره‌ی استیو جابز به اپل (سپتامبر ۱۹۹۷) به اپل آمد. با این‌که او سمت‌های مهمی در اپل داشته ـ یعنی معاون ارشد و مدیر کل گروه Newton ـ و گزارشاتش را مستقیما به استیو جابز می‌رساند، ولی احتمالا او نمایه‌ی کمتری نسبت به دیگران (۱۰ نفر دیگر) در تیم اجرایی دارد. او تنها عضوی است که در سایت رسمی اپل صفحه‌ای برای بیوگرافی‌اش ندارد. و از وقتی که این موضوع به مطبوعات رفت، سوال “سینا تمدن کجا به مدرسه رفت؟” در WikiAnswers هنوز بی‌پاسخ مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد