نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

آیا شما هم نیمکت...دارید؟

آیا شما هم نیمکت...دارید؟
 
روزی لویی شانزدهم در محوطه ی کاخ خود مشغول قدم زدن بود که سربازی راکنار یک نیمکت در حال نگهبانی دید ؛از او پرسید تو برای چی اینجا قدم میزنی و از چی نگهبانی میدی؟سرباز دستپاچه جواب داد قربان من را افسر گارد اینجا گذاشته و به من گفته خوب مراقب باشم!
 
لویی، افسر گارد را صدا زد و پرسید این سرباز چرا این جاست؟ افسر گفت قربان افسر قبلی نقشه ی قرار گرفتن سربازها سر پستها را به من داده من هم به همان روال کار را ادامه دادم!
 
مادر لویی او را صدازد وگفت من علت را میدانم،زمانی که تو 3سالت بود این نیمکت را رنگ زده بودند و پدرت به افسر گارد گفت نگهبانی را اینجا بگذارند تا تو روی نیمکت ننشینی و لباست رنگی نشود! و از آن روز 41 سال میگذرد و هنوز روزانه سربازی اینجا قدم میزند!
 
فلسفه ی عمل تمام شده ولی عمل فاقد منطق هنوز ادامه دارد!
 
آیا شما هم این نیمکت را در روان خود ،خانواده و جامعه مشاهده میکنید؟
نظرات 1 + ارسال نظر
parisa جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

چه نظارت منطقی ای داشتن با وجود گذشت 41 سال ......
بله ماهم داریم برای جلوگیری از یکسری از نباید ها هم در روان هم در خانواده در جامعه هم اگر بهتر نگاه کنیم هست به نظر من که باید از این نیمکت ها برای پیشگیری از نباید ها استفاده کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد