نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

ابیات مرگبار

یک دید بد زنانه داریم به مرگ
میلی است که بی بهانه داریم به مرگ
مردانه در این زنانگی می‌مانیم
ما عادت ماهیانه داریم به مرگ !!!



در من خود من از خود من هم سیر است
یعنی خود من با خود من درگیر است
امروز قرار است خودم را بکشم
باید بروم سر قرارم دیر است !!!



در پنجه‌ی زندگی اسیرم ای مرگ
کی می‌شود ارام بگیرم ای مرگ
عمریست من و تو عاشق هم هستیم
حالا بغلم کن که بمیرم ای مرگ !!!

عمر است اگر زیاد و کم، خواهم مرد
در جنگ نشد، شبی خودم خواهم مرد
رفتم به بم و خانه خریدم حتمن
در زلزله‌ی بعدی بم خواهم مرد !!!



ای کاش به رحمت خدا می‌رفتیم
دوری زده و سمت هوا می‌رفتیم
ای کاش سزارین نبود و ما هم
با مادرمان بر سر زا می‌رفتیم !!!



بی وقفه تلاش می کنم با مردن
خود را به تو فاش می کنم با مردن
یک عمر تمام کسب و کارم مرگ است
امرار معاش می کنم با مردن ...

نظرات 2 + ارسال نظر
parisa شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

وداع خیلی قشنگی با مرگ بود
خوشم اومد...ممنون بابت این آپ قشنگ

حس سبز یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
زیبا بود.مرسی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "تا هستم,با من باش!..." نظر بده.مرسی.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد