نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

نیلوفر آبی(مطالب خواندنی )

عکس و کلیب ومطالب جالب

وقتی مردی درب خودرو را برای همسرش باز میکند ، شما میتوانید مطمئن باشید که یا ماشین جدید است یا همسرش

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —

من از همسرم پرسیدم که برای سالگرد ازدواجمان به کجا برویم؟ او گفت: به جائی که تا حالا نرفتم.من گفتم: نظرت راجع به آشپزخانه چطوره؟!!!!! آنو نیموس “

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— —

من همیشه دستان همسرم را در دستم میگیرم، چون اگه رهاش کنم اون میره خرید

———— ——— ——— ——— ——— ——— ——— -

مردی دسته گلی روی قبر مادر عزیز مرحومش گذاشت و داشت به سمت ماشینش برمیگشت که توجهش به مردی جلب شد که بالای سر قبری زانو زده بود.بنظر میرسید مرد با سوز و گداز فراوانی جمله ای را تکرار میکرد،”چرا باید از دست میرفتی؟” ، ” چرا باید از دست میرفتی؟” مرد اولی به سمتش رفت وگفت: امیدوارم مزاحم سوگواریتان نشده باشم اما در این حد اظهار عجز و ناراحتی را تا بحال ندیده ام ، برای چه کسی اینطورعمیق ابراز ناراحتی میکنید؟ فرزند؟والدین؟ مرد سوگوار چند لحظه ای طول کشید تا خودش را جمع و جور کند سپس پاسخ داد:”شوهر اول همسرم ! ”

نظرات 2 + ارسال نظر
parisa یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

سلام و ممنون از نظرت
میشه یکم بیشتر توضیح بدی در موردش برام جالبه که در مورد نظرتون بیشتر بدونم ممنون

میم مثل مقصود یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://rostaiesarcheshmeh.blogfa.com/

با سلام /مطالب زیبا و با مزه ای نوشته ای خیلی جالب بود خندان و شاد باشید اجرکم عندالله موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد